wijnactie najaar 2023

Wijnactie 2023

Vier de feestdagen met een goed glas wijn!

De decembermaand komt eraan; voor velen een moment om samen met vrienden en familie Sinterklaas, Kerstmis en Nieuwjaar te vieren. Daarbij horen mooie, feestelijke diners en gezellige borrels met uiteraard fantastische wijnen.

Na de succesvolle verkoop van vorig jaar willen we u ook dit jaar weer verrassen met een mooi aanbod aan wijnen. Dit jaar hebben wij in overleg met ‘Goessens Professionals in Wine’ voor een nieuwe, verfrissend assortiment gekozen. Met uitstekende, robuuste rode wijnen voor bij een smakelijk stuk vlees, tapas of gegrilde groenten. Met fijne witte wijnen voor bij voorgerechten, vis of Aziatische keuken. Bovendien bieden wij enkele wijnselecties in fraaie houten geschenkkistjes: deze zijn uitermate geschikt om een relatie of een familielid mee te verrassen.

Zoals u van ons gewend bent, hebben alle wijnen een prima prijs-kwaliteit verhouding, en met elke doos die u afneemt, ondersteunt u ons goede doel.

Wereldwijd is ons motto “Serving the children of the world”. Dus ook dit jaar willen wij met deze wijnactie een goed doel steunen ten behoeve van kinderen.

U steunt de stichting “Jeugdfonds Sport Limburg”
Jeugdfonds Sport & Cultuur Limburg betaalt de contributie of het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is om lid te worden van een vereniging. Ze zorgen voor de aanmelding en financiële middelen om een kind een zwemdiploma te laten halen, op voetbal, muziekles, judo of dansles te kunnen laten gaan.

Kom proeven op zondag 5 november
We zijn ervan overtuigd dat we wederom een prachtige wijnselectie hebben gemaakt. Overtuig uzelf hiervan op onze gratis wijnproeverij op zondag 5 november, van 14:00 tot 17:30 uur in Maastricht, Fort Willemweg 13, met een hapje en een kaasje erbij. Uiteraard kunt u ter plekke uw favoriete wijnen direct bestellen. Meld u bij ons aan.

Bestellen kan eveneens tot 25 november in onze webshop of via onze leden. Levering van de wijn vindt uiterlijk plaats in de eerste week van december, zodat u voorafgaand aan de feestdagen voorzien bent.

Alle wijnen op een rij

In dit document vind u alle informatie en de wijnen terug. U kunt de wijnen bestellen via een  bestelformulierof direct in de Kiwanis shop.

“Wijn: de nectar der Goden”. Dit is een goede doel actie van Kiwanis Heerlen-Maastricht, opgericht in 1973. Voor informatie en bestellingen: mail naar heerlenmaastricht@kiwanis.nl